En vanlig måndag

Jaha, så har snart måndagen passerat förbi igen. Tjejerna har varit i skolan och jag och småkillarna har varit hemma och busat, lekt och tittat på barnkanalen. Jag borde ha börjat läsa veckans litteratur men har skjutit på det hela dagen :(
Har i alla fall hunnit med att tvätta och vika tvätt, plocka ur och i diskmaskinen, handlat och lagat mat. Det blev äldsta dotterns favoritmat i dag, kyckling, ris och currysås.

Nu är det dags att se till att alla skolbarn hoppar i säng. Sedan hamnar jag säkert framför teven eller datan igen :D fast jag igentligen borde öppna böckerna i stället.





Här ser ni vilken spännande läsning jag har framför mig :)

/Bellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0