Dålig uppdatering...

Har inte haft någon lust att skriva på ett par dagar. Jag har börjat på ett inlägg flera gånger utan att avsluta det.
Lilleman har fått tre nya tänder och har mest velat vara i min famn hela tiden. I går var han jättegnällig hela dagen och jag som är bortskämd med en nöjd och glad kille tyckte så synd om honom. Ville inte amma och ville inte sova fast han var trött. Gav honom lite alvedon på eftermiddagen och då somnade han till slut och sov i några timmar. Skönt både för honom och mig :D

Har beställt en ny matta till vardagsrummet som kommit i dag. Tyvärr skickade de inte den hit där jag bor utan jag måste åka i väg och hämta den sen när maken kommer hem från jobbet.


Den går i grönt och svart. Hoppas den motsvarar mina förväntningar bara när man ser den på riktigt. Lillkillen kommer nog gilla att ligga och känna på den i alla fall :D

/Bellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0