Barnvagnsnörd

Japp, det är jag det... eller!?
För ett tag sedan gjorde jag en lista över alla vagnar jag haft i min ägo, så här ser den ut: 

1. Emmaljunga nouvelle -97

2. Emmaljunga Rio -98

3. Pozy Bmx -99

4. Emmaljunga coronette -00

5. Babyproffsen paraplysulky -00/01

6. Brio Sitty -01 + ståbräda

7. Brio Duette (begagnad)

8. Brio Twinette -01

9. Emmaljunga Edge -02

10. Brio Race -02

11. Emmaljunga Softy (fr. kusinen)

12. Emmaljunga Edge -03

13. Emmaljunga Cerox -03

14. Emmaljunga Classic -04

15. Teutonia Timmy -04

16. Emmaljunga City Cross + City Korg -06

17. Teutonia Fun -06

18. Teutonia Mistral (begagnad)

19. Brio Race -07

20. Paraplysulky lieback lux -08

21. Paraplysulky -09

22. Teutonia Fun + Fashion ligginsats -09/10

Det har blivit en antal vagnar under alla år :D Det som är mest otroligt är att jag denna gång är så nöjd med min vagn (Teutonia Fun) att jag inte ens har börjat se mig om efter en annan. Vad är det som har hänt!? Är jag botad från mitt beroende eller har jag helt enkelt hittat den ultimata vagnen till slut? Funen har allt jag efterlyser hos en vagn. Den är snygg, lättkörd, bekväm, liten men ändå rymlig för lillprinsen. Jag är väldigt nöjd med färgen på vagnen.

Så här ser min fina vagn ut:



/Bellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0