Ännu en helg...

Så har ännu en helg passerat. Maken jobbade hela lördagen så jag och barnen var hemma och tog det lugnt. Eller lugnt och lugnt!? Jag städade nedervåningen, fixade lite i vardagsrummet, handlade, vek en massa tvätt och spenderade någon timme i lekparken med de 4 yngsta barnen :D

I dag tog jag med mig de tre minsta på lite leksaksshopping och sedan fick de äta på McDonalds till sonens glädje. Vanligtvis brukar vi köpa med oss maten hem men nu fick han både äta där och leka.

På kvällen åkte jag, maken och killarna i väg till Heron City för att köpa thaimat. Upptäckte att E.M.D uppträdde så vi tittade lite på dem också.

Denna vecka har jag fullt upp då jag ska förbereda en redovisning till på fredag, skriva 2-3 sidor om ett studiebesök vi gjorde i fredags samt påbörja denna kurs tentaskrivning. Dessutom ska jag på ett möte på jobbet på tisdag kväll och så har jag ett utvecklingssamtal i skolan med yngsta dottern på torsdag.

/Bellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0